Co napisać w reklamie, co powinien powiedzieć aktor reklamowy? Odpowiedź na to pytanie powinna całkowicie zależeć od czytania i słuchania nawyków Twoich obecnych i przyszłych klientów. W tym miejscu może pomóc Ci podstawowe badanie rynku, jest wiele instytucji i firm, które mogą Tobie w tym pomóc. Można się wiele dowiedzieć używając kilka podstawowych metod badań rynku.
Zanim "skomponujesz" swoją reklamę, musisz uważnie zastanowić się nad swoją pozycją na rynku i wiedzą na temat korzyści - jakie i komu możesz przynieść.
Zauważ, że częstym błędem wśród niedoświadczonych twórców reklam jest pisanie reklam "pod siebie", a powinno to być tworzone zdecydowanie dla obecnych i potencjalnych klientów. Twoja reklama musi jasno pokazać korzyść (wynikającą z oferowanego produktu lub usługi) dla klienta, nie korzyść dla Ciebie. Jasne jest, że klient przeanalizuje reklamę pod względem np. łatwego dostępu, niskiej ceny, łatwości użycia, częstotliwości psucia się itp. Twoja reklama powinna odpowiadać na pytanie, "Co z tego dla mnie?", a kończąc powinna powiedzieć klientowi, co ma robić dalej, gdzie się udać po produkt, do kogo ma zadzwonić. Obecny klient po otrzymaniu dokładnie takiej informacji jakiej oczekuje, upewni się w swoich decyzjach zakupowych, a potencjalny klient może stać się tym obecnym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz